İstanbul İl Sağlık Müdürü Abdullah Emre Güner, Kurban Bayramı'nın üçüncü gününde, kurban kesimine bağlı yaralanmalar nedeniyle 204 vatandaşın sağlık kuruluşlarına başvurduğunu açıkladı. Güner, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şunları belirtti: - "Kurban Bayramı'nın üçüncü gününde, kurban kesimine bağlı yaralanmalar nedeniyle 204 vatandaşımız sağlık kuruluşlarımıza başvurmuştur.

Güç, il binasını terk etti
Güç, il binasını terk etti
İçeriği Görüntüle

- Kurban kesimlerinin ehil kişiler tarafından, gerekli güvenlik tedbirleri alınarak gerçekleştirilmesi; benzer yaralanmaların önlenmesi açısından büyük önem taşımaktadır.

- Tedavileri devam eden vatandaşlarımıza acil şifalar diliyorum."

Kaynak: AJANSLAR